lauantai 31. elokuuta 2013

Syksy ja neulomukset

Niin se syksy tulee ja sen myötä monta ihanaa asiaa. Pidän kyllä tästä loppukesän pehmeästä lämmöstä ja valosta mutta syksy on minun aikaa... ja sen huomaa kirjoituksissa.

Pimeä.
Viileys.
Villasukat.
Kynttilät.

Kirpeät aamut.
Ruska.
Viltit.



Olen kuolannut tätä Jane Normanin neuletta ja kuten arvataan niin tätähän ei enään ole myynnissä ollut pariin vuoteen. Ei ede eBaystä ole löytynyt.. no ei sitten ole edes mallia tämän tyyliseen. Mitä siis asialle tehdään no tehdään se malli ite. Eli olemma tilanteessa lasketaan ja arvotaan silmukoita..  kyllä tästä jotaan tulee mutta katotaan mitä.. laitan sitten lisä inffoa kunhan saan jotaan tehtyä.

 


Olen taas ruvennut kirjoittelemaan enemmän fanfic juttuja. Päivisin kun on hiljaista niin luen tai kirjoitan. Olen aikanaan kirjoitellut paljon ja sitten se kipinä hävisi.. nyt se on taas löytymässä ja päässä on ideoita paljon. Olen myös entistä aktiivisempi muutamalla palstalla taas.. kirjoittaminen ja hahmojen työstäminen on haasteellista ja mukavaa vaihtelua.

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...