tiistai 15. huhtikuuta 2014

Horoskooppi nippelitieto pölinää

Eräs tuttavani tekee horoskooppeja.

Oma aurinko merkkini on Kalat, kuussa olen vesimies. Alamerkeissä on paljon vesimerkkejä... mutta merkissä on muutakin merkillistä syntymäajan myötä. Eli.. olen syntynyt kevätpäiväntasauksen päivänä juuri ennen auringon nousua. Tarkistin aurinon nousu- ja lasku kalenterista että kun olen syntynyt 6.15 niin aurinko nousi 6.19 sinä aamuna eli olen syntynyt hämärän ja valon rajalla. Kevätpäivän tasauspäivä on horoskoopin laskennan mukaan erittäin merkittävä ja harvinainen. Ehkä juuri tuo rajalla syntyminen vaikuttaa siihen että pidän kovin yön hämärästä mutta nautin myös kunnon kuumottavasta auringosta. Olen hyvin häilyväinen.. Horoskooppi kartta ja muut on engelskaksi mutta kunhan ne saan käännettyä niin osan voin tänne naputtaa.

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...