keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Ihan vähän höpötyksiä

Ei täällä mitään tapahdu kun on niiiiin kuumaa. Ei jaksa mitään eikä päässäkään liiku oikeen mitään. Olen lukenut ja lukenut ja lukenut.. en oikeen muuta kun kroppa kiukkuaa kuumuudesta.. Olen lukenut ja antanut mielikuvituksen piirtää kuvia päähän.. sitä huomaa että tunti toisen jälestä katoaa jonnekkin.. Isäntä on aamu vuorossa ja ti sekä ke iltaisin pelaamassa joten meillä on hyvin hiljaista..

Lapsi tulee torstaina kotiin.. vihdoin.. melkeen viikon oli mummolassa kun juhannus aattona mentiin ja sillon sinne jäi.

On uutta lankaakin, tumman punaista kaikua joka odottaa neulomista.. isäntä osti juhannuksena apsilta 4 kerää minulle. En vain jaksa näin kuumalla neuloa joten saa odottaa..

Tukka on hunningolla.. ja saa ollakkin.. aamulla laitan nutturalle ja illalla otan pois.. saunassa laitan paljon öljy/hoitsikka seosta hoitamaan.. hennailla pitää juurikasvu ensi kuun jossain viileässä vaiheessa...


2 kommenttia:

VINNIENNA kirjoitti...

mulla ei kroppa kestä makaamista/lukemista niin paljon kuin haluisin.. paikat menee jumiin.. mutta muuten kyllä samanlainen lukija kuin säkin.. että sinne kirjaan kun uppoaa niin maailma ympärillä katoaa täysin.. itellä pieni kesähaaste menossa.. ihastuin Game of Thrones sarjaan telkussa.. nyt olen kahlannut ekaa kirjaa läpi englanniksi..

tukalle on ihan parasta olla hunningolla.. se kasvaa ja kasvaa ja kasvaa eikä rasitu liikoja, ite monesti huitasen hiukan öljyä ja laitan letille yms kiinni päiväksi.. kotona/rannalla ei kukaan huomaa tai välitä ja tukka saa muhia rauhassa ja toisaalta auringolta suojassa.

Juliet Jones kirjoitti...

mä vältän pitkälti ulkona käymistä näillä helteillä.. särkee jatkuvasti päätä jos on liikaa auringossa.. ja kun on vaalea nahkainen niin sitä vaan palaa ja punottaa..

Mulla on Anne Ricen vamppyyyri kirjat enklanniksi.. niistä on nyt tässä alku kesän aikana pari luettu ja seuraavaa alotellaan.. tosin kun lapsi ja isäntä on kotona ei tuu lukemisesta mitään.. ei meillä ole hiljasta mutt sit kun tuo napero taas lähtee maailmalle on aikaa lukea nyt tehään muuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...