keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Muuttuvia aikoja...

Tänään muuttui taas yksi asia lapsen elämässä... Ovikello soi ja kaveri kysyi "Tuutko ulos?" Jäi lasten ohjelmat ja lapsi meni ulos ensi kertaa ilman minua tai isiä pihalle. Aiemmin ei ole halunnut mennä mutta tänään tuli muutos.. kasvoi taas hiukan isommaksi. Säännöt on selvät mihin ei saa mennä ja huusin partsilta pojan syömään välillä.. söi ja joi ja huusi oven raosta Heippa. 

Minulla taas muuttuu pääkopassa.. olo on levoton ja rauhallinen samaan aikaan. Odotan jotain tapahtuvaksi ja olen tyytyväinen elämääni samaan aikaan.. muistan näitä tiloja jostain kaukaa menneisyydestäkin.. sieltä missä kirjoitin paljon. Nyt olen ruvennut taas kirjoittamaan.. Lapsen ollessa ulkona laitan Brucea (tämä on niiiiiin minun musiikkia, on aina ollut) ja annan mielikuvituksen kiertää ja kaartaa, valmistella ja hautoa ja jossain vaiheessa naputan kaiken ulos.. kirjoitan nopeasti kiitos tämän opitun 10 sormijärjestelmän, sanat valuvat ulos.. 

Jone ilmoitti jäävänsä juhannukselta mummolaan muutamaksi päiväksi ja sitten vähän kotona ennen Lappiin lähtöä.. isännällä aamu vuoroviikko ensi viikolla ja minulla hiljaisia päiviä kissan kanssa.. Pitäisi saada aikaan jotain konkreettistakin eikä vain piirrustelua ja haahuilua..



Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...