tiistai 6. elokuuta 2013

Kitisen vähän ja höpisen muuta

Eka kitistään. Eli voi vattu kun nämä helteet sattuu! Selkä on niiiiin kipee ettei mitään rajaa. Kun oli viilempiä päiviä välissä niin niinä olo oli melkeen kun ihmisellä. Kädet sentään kestää aika hyvin nyt eli on neulottukkin vaikka kuinka. Mutta selkä ja varsinkin lannerangan alue missä ne pahimmat on niin kipuilee niin että se säteilee vasempaan lonkkaan aika pahasteen. Odotan siis syksyä ja viileempiä ilmoja.

Sitten vaikka neulomisesta.. oi oi olen neulonut ja neulonut ja se on ihanaa. Ranteenlämmittimiä ja pipoja ja sukkaakin kohta.. Vauvan peittoa ois tarkotus ruveta suunnittelemaan sekä muita vaavi neuleita. Jonelle neulomuksiakin ois tulossa kunhan poika päättäs sukkiensa värin ja piponsa värin sekä mallin..

Olen myöskin liikunnan saralla tehnyt muutamia muutoksia. Nyt kesällä en pahemmin liikkunut ns.kuntoilu mielessä paitsi niitä vatsalihaksia. Mutta syyskuun lopussa ois tarkotus ottaa Aktiivikutoutuksen salille kortti. Fysiolta on jo lupa tehdä muutakin kun kävellä ja siellä on Kinesis sali joka ois kuulemma varsin hyvä minulle joten sinne sitä sitten vaan. Ja kun se on tossa aika lähellä niin  sekin on plussaa. Joten sitten mennään niin että kun Jone lähtee kouluun (eli aloitan siis kun Jone osaa jo ite mennä kouluun) niin minä lähen salille. Ja olen sitten kotona kun Jone tulee koulusta.. poikkeusten sattuessa menen sitten illalla 3-5 krt viikossa riippuen kipu tilanteesta. Isäntä huitoo tuota TapOut:ia jokanen ilta melkeestä mutta minulle se ei sovi.


Päivän kuvaksi joka on niiiin totta. Pidän sateen tuoksusta metsässä.


Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...