tiistai 22. lokakuuta 2013

Huomenna... *edit*

Joo oli tarkoitus tänään käydä tuolla mustettamossa vaan kun sataa ja on kylmää ja lapsi on niin maan prkl kiukkunen en mene ovesta ulos ollenkaan. Kun sade ja kaikki maailma vitsaukset on taas minun vikaa. Vaan ei mene lapsikaan ulos, ei kaverille eikä meille tule kukaan eikä pelatakkaan ennen kun tuo käytös rupea paranemaan.. Treenit käy ja siinnä se. Olen kyllästynyt siihen että minua syytetään sateesta tai siitä että kaverille ei saa mennä....


Huomenissa ois tarkootus talsia Musteeseen ja Reikään kyselemään hinnastoa näihin uusiin musteisiin.

Alkuun meinasin Mix Tattoota mutta päädyin tähän nyt kuitenkin. Starissa on aikamoiset jonot syystä että sairastelu siirsi kaikkia aikoja siellä kuukaudella joten ens vuojen puolella ois vasta aikoja. Ja itellä ois toiveissa saaha tuo uusi nahkaan tänä vuonna.. (toivoo toivoo vaikka joululahjaksi mustetta)

Olen kuullut Ullan olevan hyvä realistisissa kuvissa jollainen tuo korppi on.. se vaan viellä mietityttää että jätänkö ruusun vai laitanko nokkaan medaljongin riippumaan.. Taustaan en halua noin paljon pilvimyhkyröitä..

Käsivarren sulkakynä ja teksti on ehkä ensin vuorossa.. teksi on jo valittu ja fonttikin.. 


Olen muuten neulonut ja lukennut vuorotellen..

Paljon on neulottu valmiiksi pipoja ja muita pieniä juttuja..

Luettu on Dramione juttuja.. mä oon niiiin koukussa noihin fickeihin.. Ja omaa kirjoitusta eli Juliet Duncan on aloitettu tulevan NanoWrimon tiimoilla eli 50 tuhatta sanaa ois tarkootus sitten nykiä kasaan marraskuussa.. Viite kehys on juonelle on valmistumassa ja päähenkilöiden luonteita hieman hiotaan.. oma tyylini ei anna periksi kirjoittaa luonnetta henkilöhahmolle lennossa vaan on oltava viite kehys siihen millainen ihminen on kyseessä. Sekä fyysisesti että luonteellisesti..

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...