torstai 10. lokakuuta 2013

Keskiviikko...

Postausten väli venyy välillä.. Lunan kanssa askarreltiin yksi päällystetty luonnoskirja lisää ja pari viellä tulossa kunhan neuloosi hellittää.. Pipoa ja muuta nyt tehty niin että poitsun treeneissäkin piti olla neulomus mukana. Ja olen lukenut paljon..

17.10 on sellainen päivä että tapahtuu monta asiaa.. Minun pääsykokeet ja vanhempain ilta.  Perjantainna on vanhempain vartti. 18.10 on lapsilla koulun yhteinen syysretki. Marraskuun alussa on koulukuva ja ennen sitä on kuulemma päästävä Vilmalle käymään.

Sisustus osastossa mennään nyt ns.hautomoa eli mietitään ja mietitään.. Makkarin tapetti on ja pysyy siinnä mustassa mutta olkkari tuottaa päänvaivaa. Jonen huoneeseen pääsyttiin että maalataan valkoseksi muut seinät paitsi yksi johon kanssa tulee tapetti.. näillä näkymin Ängy birdsiä k-raudasta.

Olen lueskellut Quotev:issa ja siellä on monta juttua jonossa lukemista oottamassa.. HP Fickejä. Kirjoitus osastossa sinne ois tarkoitus pari pienehköä juttua laittaa.

Olen myöskin koukuttunut hieman Tumblriin.. sekä DeviantArt:iin.

Lucy ystäväiseni laittoin tuollaisen kuvan.. siinnä kuulemma olen ihan selkeesti minä. No ei paha ollenkaan..

1 kommentti:

VINNIENNA kirjoitti...

ihana kuva.. se voisi olla kun mä.. samanvärinen ja kihara tukka, keinutuoli ja skottiruutuhuivi, ja tuo ikkunalla oleva otus voi olla joko kissa.. tai skotlanninterrieri, niin samannäköinen tuo on että ensin koiraksi katsoin, vaikka kissaa se kai esittää :D

Onnea pääsykokeisiin (iso peukku)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...