perjantai 11. heinäkuuta 2014

Kynsilakkaa ja kosmetiikka pulina.

Hieman olen viime aikoina siivoillut meikkivarastoja ja vaatekaappia sekä kodin kaappeja turhasta ja käyttämättömästä.

Meikki osastossa on paljon turhaa sillä en juurikaan meikkaa. Kynnet laitan ja siinnä se suurin meikki minulla on. Kulmat ja ripset käyn toisinaan värjöittämässä mutta nyt en ole niitäkään viittinyt. Kulmakynä pitää taasen kyllä ostaa uusi, se ja ripsarit onkin ne mitkä on eniten meikki puolella käytössä. Luomivärit menee suurin osa uusiksi. Ja olen päättänyt että en enään hanki kun 2 palettia Mua tai Nyx sarjasta Smokeyn ja Naturel ne riittää minun käyttöön vallan. Huulipunia minulla ei olekkaan kun marketti huulipunat kuivattavat ja jos on sellainen mikä ei kuivattas niin en takuulla maksa 30+ euroa huulipunasta. Tilaan mielummin hoitavia huulivärejä etsystä.

Pitäisi ehken opetella meikkaamaan kunnon Smokey uudestaan sillä iän myötä kun nuo kulmat laskee niin se ei enää ihan onnistu niinkuin enne. Värit häviää luomivakoon. Ja ois ehken hauska opetella sellainen Vesper / Penny Dreadful meikki.

22 kynsilakkaa laitoin myyntiin. Osa joita en ole kuin testannut ja osa ei vaan ole minun värisiä enään. Ja tilalle olen ajatellut hankkia muutaman "oman" värisen. Ensimmäiset on China Glazen Ravishing Dahling ja Midtown Magic. Kunno tummaa punaista kun ei ole niin onhan se sellainen hankittava, tuommoinen Vamppyyri punainen. Ja tuo toinenmustanruskea punaisin hilein, se on aika muikea varsinkin talvilakkana. Nämä kaksi maksoi 11 euroa yhteensä. Ajattelin kerran kuussa 2-3 lakkaa tilata.

China Glaze Nail Polish Ravishing Dahling



China Glaze Nail Polish Lacquer Midtown Magic


Meinasin että laitan kynsilakka aiheesta oman sivun tai toisen blogin tämä liitteeksi että sinne näistä mitä on hankintalistalla ja mitä jo on vois laitella ja muitakin kysi juttuja kun niitä nyt enemmän tulee. Vaan en laitakkaan.. laitan tänne sekaan myöskin sen ostolistan ja voinen jo etukäteen kertoa sen sisältävän vain China Glaze ja Opi lakkoja. Vaikka lakkoja sais halvemmalla ja varmaan ne jotkun on samaa tasoa mutta silti.. olen hiukan snobistisen valikoiva tässä ja jos se nyt ei kaikkia miellytä niin he saavat ostaa lakkansa mistä ja minkä merkkisiä haluaavat minä keskityn näihin. Ja koska 2 maksaa aina sen 10 -12 euroa näissä mitä tilaan laitan pareittain listan mitä tilauksessa.

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...