perjantai 16. tammikuuta 2015

Voi Te-toimisto sentään..

Miksi, voi miksi ne tekee kaiken vaikeeksi. Te-toimisto odottaa lausuntoani siitä miksi minua ei hyväksytty työpaikkaan. No ensinnäkin sen valinnan tekee työnantaja en minä. Toiseksi jos laittaavat minut sellaiseen työpaikkaa mitä minun fysiikka ei kestä niin mitä ne odottaa. Soiteltuani aikani työkkäriin sain yhden ihmisen edes kiinni jolla ei ollu kokousta tai asiakasta.

Sain tietää että J-kylän pellet oli sillon 2009 lausuntoon laittaneet että paljon liikkuvaan työtä pitäs tehä. Millä perusteella..? Sillä että selkä on sökö ja nostelemaan en pysty. Vaiko sillä että fibro aiheuttaa millon millaisia kävelyä vaikeuttavia vaivoja kuten nyt taas tämä kantakalvon/kantapään rasvapatjan tulehdus? No tätä ihmeteltyäni täti sanoo siellä että pitäs vissiin saada uus lääkärin lausunto kun tämä on näin vanha ja se sun pitää ite hankkia kun ei näitä meidän puolesta enään tehä vaikka me näitä tarvittas. Eli että hanki lausunto ja maksa se kun he sitä tarvivat. No ei siinnä mitään minä varasin ajan lääkärille.. Tiaisen Tarjalle jonka luonna enimmäkseen käyn ja joka tietää millilleen selkärankani ongelmat. Voin luottaa siihen että se työkkäriin lähtevä lausunto ei sitten ole mitään nättiä luettavaa tädeille. Tiainen kun on niin ihanan rehellinen lausunnoissaan ja sanoissaan että varmasti tyhmempikin ymmärtää.

Niin ja oli sitten vaihdettu työkkärissä minun virkailijakin. Niina vaihettu eukkoon joka ei ilmeisemmin minusta pidä. Kuntoutuspuoli syrjäytetty eli tämän eukon mielestä en kuulu sinne puolelle vaikka viimeiset 6 vuotta olen siellä käynnytkin kun olen fyysisesti rajoitteinen.

Miten onkaan ihmisen elämä toisinaan vaikeaa. Mutta toisaalta muutama muu asia menee etiäpäin mukavasti.

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...