lauantai 25. heinäkuuta 2015

Klassinen tukkapulina vaikka tähän väliin

Eli taas mennään värjäämisen vinkeään maailmaan. Ruskea, voi voi se Ruskea on tuloillaan.. ei viellä mutta syksyn myötä kyllä. Toki pidän tästä nykyisestä mutta muutosta tekee mieli kovin. Ja indigon kanssa en rupea seikkailemaan sillä tulos on takuulla musta tai muuta kamalaa minulla. Punaine on ollut se omin väri jo reilusti parikymmentä vuotta.. ja toki se punainen houkuttelee myös mutta.. no Ruskeaan ole kuiten nyt päätymässä ja se oranssi hennasta puskee sieltä läpi niin että se on punertavan ruskeaa sitten. Ei en aio kemppari räjähdystä ihan täysin tehdä eli eimarketti- pakettiväriä ollenkaan. KC Color Maskilla ajattelin mennä.. itselläni on se Pepperi ollut hyvä ja sitä on vielläkin kaapissa mutta saa olla sillä eihän tässä punaiseen olla menossa... ( viellä..) Nämä tarraa minun hiuslaatuuni kohtuu hyvin pidemmällä vaikutus ajalla. Normin 5-10 minuutin sijaan olen pitännyt sen +30 minsaa ja hyvin värjää. Noin parin viikon välein olen sitten hoitsikan sekaan laittanut ja saunassa olon ajan antanut vaikuttaa niin väri pysynnyt hyvänä haalistumatta.              

Sävyn valinta on tosin vähän harkinnassa.. Toffeeta tai Chocoa olen ajatellut.. Coffee on liian kylmä ja tumma minun makuun.

Ja sitten tässä on sellainenkin muutos tulossa karvaan että Lyhenee.. pitkään olen miettinyt tätä.. toisaalta ei tekis mieli lyhentää mutta toisaalta se ois viisainta kuiten. Jos ajatellaan hiusten pituutta vs paksuutta niin tämähän on ihan kamala. Pituutta yksittäisissä hiuksissa on kyllä ihan kivasti mutta kun se on tuolta ponnarin päästä ihan rotanhäntä. Syy on toki selvä että kun se on ollu päältä lyhyt ja kasvaa niin niskassa ne pitemmät on kun päältä. eli idea ois ns. tasausta.. n. 8 cm ajattelin latvasta pätkästä ja sit se ois tasasemman pituinen ja samalla siis kasvaisi tasaisemman paksuisenakin..  (näin minun logiigalla siis... )




Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...