tiistai 23. helmikuuta 2016

Kuka on Juliet Jones

Olen saannut pari kertaa nyt kysymyksen että miks Blogi on Juliet Jonesin elämää kun ei se ole minun nimi. Että eikö paremmin sopis joku muu missä ei oo nimi-nimee. Hmm.. no siis ihan v-mäiseti ensi että mitä Vittua se kelleen kuuluu vaikka nimi ois Tarinoita Paskahuussista. Ja tämä kun on pois alta niin sitten siihen nimeen. =D

Juliet Jones astui kuvaan ensi kertaa joskus 90-luvun puolen välin tienoolla. Tuohon aikaan pidin (vielläkin tykkään) 60-70 luvun sarjakuvista. Modestystä, Stan Draken muistakin. Ostin Hesan divarista Heart of Juliet Jones sarjakuva albumin. Mielelläni haluisin näitä lisää mutta näitä on tosi vaikee löytää (suomesta liki mahdoton sillä myynnissä on vain yksi albumi nimellä Juliet Jonesin Tytöt) ja jos löytää niin hinta ei useinkaan oo kovin edullinen. Toinen mistä pidin (ja vielläkin pidän) on Juliet Jonesin Sydän bändi. Nämä kaksi siis on alkuun syynä Juliet Jonesiin joka sitten alkoi tavallaan elämään omaa elämäänsä.


Hankin tietskan jossain vaiheessa 90-luvun loppua. Siirryin myös sättimaailmaan ja piti nikc-nimi keksiä ja se tuli kun itestää. Juliet Jones josta tuli minun Alter Egoni joka oli jotain muuta kun mitä ihmiset elämässäni kuvitteli minun olevan, se ei ollut se kiltti, ujo tai kohtelias ollenkaan. Sen kanssa minä en ollut ihan minä tai ehkä olin enemmän minä. Sitä on vaikea selittää.. ehkä kun on ujo, sisäänpäin kääntynyt luonne ja koulukiusaamiset yms yms taustalla sitä on tarkkailia enemmän kun osallistuja. Mutta Jones ei ollut mitään niistä.. Jones oli (ja siis oikeesti minä olin ja olen) hiukka piukkutuhma *wink* eikä ihan vähän ees aina. Jones oli sanavalmis ja oikeesti tuli juteltua ihan ihme asioista ihan tuntemattomien kanssa pitkään yöhön joskus. Chättien kautta tuli paljon ihan oikeakin tuttuja, ihmisiä joita tapasin ihan live-elämässäkin ja pari suhdettakin on netin kautta alkanut ja yksi niistä jatkuu vieläkin. =D

Monia oli/on jotka tunsi minut Jonesina ja ehkä nykyisin olen yksi ja sama, ei ole enään reiluun puoleentoista vuosikymmeneen ollut minä ja Jones erottelua sillä minä olen minä. Nimi jäi.. moni netin kautta tutuksi tullut ihminen tuntee minut Juliet Jonesina. Toiset kutsui aikanaan Julietiksi ja toiset vieläkin välillä. =D 

joten Juliet Jonesin Elämää on minun elämää. Nimi ei ehkä ole se mikä on syntymässä annettu mutta enemmän minua kuitenkin. Ja kaveri kerran pilaili että siinnä sulle nimi valmiiksi kun maailmalle lähdet.

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...