sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Arkiset suhinat

Joo ei meille tavan arkea kummempaa... Jonen Treeneissä laukataat siellä ja täällä. Nyt viellä minä mukana olin Kuusaalla mutta minun osalta tämä Säbäily hiljenee sillä tämä on isä-poika hommeli. Eli isi laukkaa ja minä saan sen aikaa omaa aikaa.. 

Keittiö sai "uuden" pöydän. Pöytä tuli Ummulta meille ja on valkoinen. Pinta vaatii vähän käsittelyä mutta se vasta ensi kesänä, hyvin menee nyt noinkin. Keittiön ikkunat pitäs viellä ennen pakkasia pestä ja ikkunaan laittaa syys verhot.

Poitsun koulumatka on kohta ihan oma toimista. Tuohon kangas kaupan kohille viellä saatellaan ja mennään vastaan mutta kohta on ihan itekseen menossa napero aamuisin ja tulossa ilta-päivisin.

Makkarin seinään olen sitä tapettia meinannut ja jotenkin kävi mielessä että jospas laitetaan olkkarin toiseen seinään kanssa tapetti. No sitä sitten metsästetään että millainen.. koska se ei tule tälläiselle nipolle olemaan helppo juttu. Makkarin tapetin kanssa kävi säkä kun sen näin niin tiesin että se on makkariin täydellinen.. Mutta olkkariin mahdollista tapettia etitään.. ja se saattaa hyvinkin mennä kevääseen..

12.10 on kirppis paikka valkealassa varattu ja sinne liputan ja laputan paljon ylimäärästä kaapeista.. niin astia kun vaatekaapeistakin. Verhoakin on menossa sinne..

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...